ebru5261 Arkadaşlar bebegınınde topuk kapı testinde sorun olan oldu mu bugün bızı topuk kanı ıçin tekrar çağırdılar bir değeri yüksek çıkmış kistik fibrozis diye
Prensimm ebru5261 kaç gün içinde döndüler acaba yanlış çıkma ihtimali yüksek demişti hemşire ararsak korkmayın diye belirtti
ebru5261 Prensimm doğum günü (5aralık)aldılar bırde 1 hafta sonra aldılar bırde pazartesi aldılar gakıba 10 günde çıktı sonuç
melekortac @ebru5261 sonucunuz çıkınca haber verir misiniz merak ettim.. hayırlı sonuçlar alın inşallah
Prensimm ebru5261 sıkma canını canım hemşire bana yanlış cıkabiliyor o yüzden 3 cuyu alıyoruz demişti
Elmsnghn ebru5261 bana hemsire eger seni ararsak sakin evhama kapılma cunku genelde 2. İcin arıyoruz sıkıntı hastane kaynakli vs cok oluyo demişti. İnsaAllah hic bir sıkıntı çıkmaz.