muhmomy benim oğlum 15 aylık olcak şimdiye kadar güzel yerdi 3 ana 2 ara öğün yapardık. Şimdi yememeye başladı. Kahvaltıda biraz yumurta zeytin yedi, azıcık muz, öğlende çok az bulgur pilavı, akşamda 3-4 patates yemeği. İşte aralarda ağzına bir iki lokma sokabiliyordam soktum. Sanırım artık biz de yemeyenler kervanına giricez. Ama inşallah dişten falandır ya da geçici süreçtir 😢