AliEmirmom Hem yürüme arkadaşi hem yurutec kullanan ben
Yürüme arkadaşı evet güzel hatta iki şekilde kullanımı llanlar var fakat yürüyen kızım tutunarak yine düşüyordu peşine hızlı çünkü
Yürüteç 8. Ay başladım kullanmaya 10. Aya kadar idare etti acayip kurtarıcı oldu uzun kalmadı hep acil durumlarda kullandım belki ondan (tuvalete gitme,kapı açma ,bir camasir atma ya da en fazla yemek koyup suyunu koyana kadar falan )acayip işimi gördü hiç sorun olmadı hatta kızım hiç ould
Çarpık falan basmadı yürümesi de gecikmedi 8. Ay emekledi 10-11 de de 2-3 adım atıp korkuyordu yaşına girmeden koşuyordu diyebiliriz yine de tabi bunlar bizim deneyimimiz siz bilirsiniz