Merhaba,
Bebeğim 17 aylık kafa tası halen yumuşak ve kapanmadı. Doktorumuz 18. 19. ayını bekleyelim dedi, ben takınca çocuk nöroloji doktoruna götürdüm. O doktor da bekleyelim biraz dedi.
Bebeklerinizin kafa tası ne zaman kapandı geç kapananlar nasıl bir yol izledi yazarsanız çok sevinirim