Vrlesm gayet iyi almış 880gr az değilki, yine sütünü kaşıkla takviye verebilirsin ama mama ve biberona lütfen bulaşma, emmeyi bırakmasın bebiş.. Bana da dr 300gr verdi diye 8kez mama ver dedi ben vermedim emzirdim arkasından uyurken sağdım onu da kaşıkla verdim bir hafta sonra kilo almaya başlamıştı ama yetersizdi günde 3kez mama dedi ben yine bolca emzirdim sağdığımı da kaşıkla verdim diğer gittiğimde dr iyi gidiyor ne yapıyorsan devam et dedi.. Yani bolca emzirmek ve sağım sütü arttırıyor.. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🌸