Sezill Kızım 1 ay 4 günlük, ama hiç bir zaman etrafa huzurla bakınmıyor, hep bir sıkıntısı var gibi, tokken yeni uyanmışken hep bir husursuz, ya uyuyor yada huzursuz
ahbus94 Benim bebeğim de öyle . Her şeyini yapsam da memnun olmayan cinsten hep aglak 😁 gazını üst alt çıkarır karnı doyar uyur vs yine de memnun olmuyor başı bebekler öyle. Ağıt hastası der annem 😹😹