bebeğim 3 aylık. sabahtan beri kahvaltı yemek çamaşır bulaşık ve tabiki bebeğimle zaman geçirmekten kendime hiç vakit ayıramadım, bebeğimi beslerken bir bardak kahve içebildim sadece keyfi olarak. anne olmak çok zor 😞 yakında işe geri dönmem gerek nasıl halledicem onu düşünüyorum 😢