Sevgili anneler doğum yaptığımdan beri abartısız 3-5 ayda bir hasta oluyorum bağışıklığım yerlerde resmen. Devamlı soğuk algınlığı grip vs. Ama çok ağır geçiyor ilaç da kullanmamamın etkisi var ama doğumdan önce böyle değildi ilaç kullanmazdım ki grip olduğumda nane limonla geçerdi. Artık dayanamıyorum azcık soğuk alsam hemen ateşim çıkıyor. Bir doktor emzirdiğim için sürekli uykularım bölündüğünden bağışıklığın düşüktür dedi bugünki doktor da alakası yok dedi. Kafam karıştı açıkçası iyileşince bi kan tahlili vereceğim ama merak ettiğim şu; emziren anneler siz bu kadar sık hasta oluyor musunuz? Normal mi yani? Yememe içmeme çok dikkat ederim su çok içmem ama zorluyorum onu da 2 litreye kadar sütüm azalmasın diye ama hep hastayım😥