12457 Hanımlar merhaba kızım 4 ay 23 günlük 4 gündür kakasını yapmıyor böyle leke gibi geliyor oda yeşilimsi baya koyu sadece anne sütü veriyorum ver çok huzursuz böyle kaka yapmaması yada yaptığında yeşil veya siyaha yakın yapması normal mi
ozley 12457 kaka yapmaması normalmiş on güne kadar. Demir ilacı siyahlaştırıyor kakayı. Biz bestiron kullanıyoruz koyu renk parçalar oluyor kakasında. Siz yine de doktora danışın ama yeşil kaka enfeksiyondan da olabilir.