Merhaba 2. Çocuğum oldu şuan 5 aylık iyi gidiyorduk fakat şuan ansızın sütüm bitiyor ve yetmiyor ilk çocuğumda hiç böyle olmamısti. Mama versem meme bırakacak diye korkuyorum. Az gelince yokluyorum damla damla geliyor sündürmeye başlıyor memeyi yada ısırıyor ondan anlıyorum. Bu durumu yaşayan var mı nasıl ilerlemeliyim mamanın tadını da hiç beğenmedi. Sıkıntı yaşıyorum bilenlerden destek rica ediyorum