2kizbiroglan Kızlar bu hemen hemen bir haftadır.bogazim agriyo.hafif bı ağrı .ama gündüz ağrısı yok .akşam olunca böyle sanki bişey takılmış boğazıma yutkunamiyiorum .
2kizbiroglan Annebebek7 bilmiyorum ki.hastalandigimda bazen boğaz ağrısı oluyordu .ama gündüz pek ağrıyı hissetmiyorum .ama akşam olunda ağrım oluyo
2kizbiroglan Duyulurum sadece boğaz ağrısı var iki gün grip gibi oldum .geçti hemen . boğaz ağrısı geçmedi sadece