6 ayı geçti bu bölüme gitmem lazım ama hep bişey çıktı.doktor ilk tepecikte var bu bölüm dedi ben oraya gitmeden tepecik taşındı .direk bölüme randevuda yok.ne doktor adı var elimde ne hastane.izmirde bu süreci yaşıyan hanımlar varmı.suan buca kadın doğuma gidip ordan hastane doktor isim alıp gideyim diyorum.buca kadın doğumda varmı gittiğiniz memnun kaldığınız doktor