Ceylan388 Merhaba arkadaşlar 4 aylik bebegim inanılmaz derecede istekli oturmaya babybornden falan kalkmaya çalışıyor kucağımızda dik duruyor ne yapmalıyım daha kontrolüne de var deneyimlerinizi paylaşır mısınız
1anne1bebek___ Ceylan388 oturmak istiyorsa oturtabilirsin canım zaten 4 atlık olmuş bi sorun yok benim oğlum 3.5 aylıkken oturmaya başladı kendi isteği ile
mematiii Ceylan388 benimki 3 buçuk aylıkken basladı şuan 5 buçuk aylık ve kendi kendine doğruluyor destekli oturuyor ama pek zorlamıyorum çünkü daha erken 6.aya doğru başlamak daha sağlıklı diyorlar
buseemm Ceylan388 canım benim bebeğim de dört aylık oturmaya çok istekli doktora danıştım kucağında oturur pozisyonda tutabilirsin beşinci ay itibari ile serbest olacak dedi.
EliS_ Ceylan388 benim bebeğimde 4 aylık ama 2 aydan beri sürekli kakmaya çalışıyo yakında karın kasları çıkar diye düşünüyorum😂😂 Dr. Kucağında oturtabilirsin dedi kontrolunde destekliye bidaki ay. Ama çıldırıcam hiç yatmak istemiyor🤷🏽♀️🥲
Ceylan388 mematiii benimki de 3 bucuk aylıktan beri böyle dik durmak oturma pozisyonunda olmak doğrulmak istiyor surekli erken mi acaba diye düşündüm herkeste farklı bir şey diyor
mematiii Ceylan388 canım şimdi doğduğu zamana görede değişir erken doğduysa ayrı normal doğduysa ayrı ama zorlamadan hafif durdurtun diyor bide benim kızımda kalça çıkıklığı sorunu var sanıldı o yüzden ben çok zorlamıyorum sende canı istiyorsa biraz oturt sonra kaldır derim
sumeyyeayr5 Biz 2 buçuk aylıkkenden beri oturuyoruz. Zaten 3 aylıkken oturtulmaya başlanması gerektiğini söylüyor doktorumuz. Bide çocuğun gelişimine göre bakmak lazım. Geliştiklerini kendileri gösteriyor zaten