fatosarsal başkasının bebeği bu durumdan etkilenmemiş olması sizin de bebeğinizin etkilenmeyeceği anlamına gelmez böyle bir durumda hastaneye gidip daha dikkatli hareket edilmesi daha mantıklı ben böyle bir durumda olmuş olsam emzirmem bebeğimi siz de kendiniz bilirsiniz burada doktor yok böyle sağlık sorunları ciddidir, emzirmeye devam et derler edersin sonra bişey olursa Allah korusun bu seferde buradakileri suçlarsınız tabi tercih size kalmış