Oğlum 26 aylık sürekli konuştuğumuzu tekrar ediyor istediğini çok güzel anlatıyor herşeyi çok güzel anlıyor komutları yerine getiriyor herşeyi biliyor ama birşey sorduğumuzda söylediğimizde cevap vermek yerine sorduğumuz şeyi söylüyor çok ısrar edersek arka arkaya o zaman canı isterse cevap veriyor tekrar etmesi ve genelde sorulara cevap verme sorunumuz var kendiyle alakalı birşey söylediğinde sen diyor ben demiyor mesela konuşurken bu yaşlarda böyle birşey yaşayan anneler varmı acaba varsa neler yaptınız yaşı ilerledikçe düzeliyor mu yazar mısınız