Arkadaşlar bir buçuk ay oldu sezeryan olalı. Kesi yerim katlaniyo oturunca falan sanki göbek gibi. Yani düz değil o kısım eskisi gibi. Tam anlatamadım ama ayaktayken düz mesela oturunca iki kat. Sizin de öyle mi hep öyle kalıyormu. Birde kesi yerim çok aşağıda çok kafama takıldı alt bölgeye çok yakın. Bazılarının görüyorum göbeğinde ama benim baya altta