Caglina 5 aylık bebeğim doğduğu günden beri utuluyorum. Kurutma makinası aldım yeni yine utuluyorum. Bu son artık utulemicem diyorum kıyamıyorum içim rahat etmiyor yine utuluyorum. Ben utusuz kıyafet giymem evet 5 dk sonra küsüp batırsa da yine de utuluyorum. Eşim işten gelince gece o bebekle ilgilenirken ben hallediyorum hemen. Hem hijyen hem de şık değil kırışık özensiz kıyafet. Her gören de tebrik eder jilet gibi giydiriyor diye de över 🥰