Doktor röntgen istedi hamile değilsin di mi dedi ben de bilemem dedim çünkü 1 gün gecikmişti reglim doktor o zaman kan bakalım emin olduktan sonra çekil dedi kan almıştı kanda negatif çıktı gebelik ama bugün oldu hala regl olmadım 1hafta geçti doktora söyledim haftaya tekrar bakalım dedi kanda çıkmama olasılığı nedir böyle bir şey mümkün mü acaba