5 aylık bir oğlum ve 3 yaşından bir kızım var oğlum doğdu doğalı kızımı tanıyamıyorum çok değişti sürekli bir yaramazlık peşinde ortalığı dağıtıyor aklıma gelmeyecek tehlikeli şeyler yapıyor odaya gidip bütün elbiswlerini çıkartıyor yapma dediğim ne varsa onu yapıyorum artık nasıl davranacagimi ne yapacağımı şaşırdım çocuğuma nasıl davranacagimi bilmiyorum galiba