hzlzmr Merhabalar 6 günlük kızımın altını değiştirirken biraz kan gördüm bu normal mi yaşayan var mı acilllll?????!!!!
birminnakannesi06 hzlzmr leke tarzında az ise normal oluyormuş hormonlardan dolayı tabi takip edin çok uzun sürmemeli diye hatırlıyorum kızımdan
aybikreis hzlzmr Bezinde kırmızılık olması normal. İdrarıyla ürat kristalleri atılıyor. Kan değil endişelenmeyin
ezgiguzell hzlzmr Biz de yaşamıştık kızımda doktora sorduk normal demişti hormonlardan endişelenmeyin🦋
peruskam hzlzmr bizdede oldu 2 3 defa ama böyle 20’25 günlük olduğundada olursa. Yeterli sıvı alamıyo demekmiş. Emzirmeyi artttırın.