glcnmcr Doğum yapalı 4 ay oldu bebeğim emmeyi bıraktı ama sütümü sağıyorum , 40 ı çıkana kadar kanamam vardı sonra durdu ve bir daha regl olmadım benim gibi olan var mı normal mi ?
Birprensessannesii glcnmcr ben eskisi gibi her ay düzenli oluyorum çok şiddetli bir karın ağrısıyla kaldığım yerden devam 4 ay önce doğum yaptım