Kızlar bebeği böyle olan var mı merak ediyorum. Oğlumun süt ve süt ürünlerine, muz hariç tüm meyvelere, somona, tavuk yumurtasına alerjisi var. Şu an 3 ay 20 günlük sadece emziriyorum. Bunların birinden azıcık yemeğe kalkarsam ertesi gün vücudu kızarıklıkla doluyor. Bu ne zamana kadar böyle devam eder? Çok kötü bir durum ben hiç bisey yiyemiyorum.