Pinkk23 inanki oluyor bende yorumlara kanıp aldım hatta çekenler yüksek derecede yikadiklari için çekmiş yazanlar var diye bende dikkat ederim nasıl olsa diye aldım ilk yikamada küçücük bir şey kaldı utulersen belki açılır biraz ama çocuğun varsa sürekli kirleten bir cocuksa her defasında yıka utule yapamazsin benim çocuğum çok kirleten bir çocuk haftada 2 yıkıyorum ama hiç 30 dereceden yukarı yukamadim inan birde puskulleri ipleri bir tuhaf oluyor hep sökülüyor uzuyor ipleri