Oğlum 10 gün sonra 7 aylık olacak , hala geceleri gazdan 15-20 kere uyanıyor . İlk 3 ay çok gazlıydı gazı geldiğinde emzik ya da meme emerek çıkarırdı bu alışkanlık oldu herhalde , gaz damlalarını bıraktığımızdan beri geceleri sık sık uyanıyor emmek istiyor ya da emzik anca öyle uykuya devam ediyor . En azından gündüz gazı olmuyo diyordum bugün sabahtan beri gündüzde gazı var huysuz sürekli ağlıyor. Ek gıdaya geçtik gaz kabızlık sorunları olmaya başladı . 3 gündür ek gıda bile vermiyorum ama değişen bi şey yok. Bakliyat gibi şeylerde tüketmiyorum sütümden geçmesin diye. Acaba alerji olabilir mi? Aşırı bir pişiği yok ama poposuda genelde birazcık kızarık oluyor .