evlatlarim6868 _anne_ evet çok güzel oluyor Çok rahat hissetim ben en son doğumum da kendimi baya sohbet muhabbet dolu bir doğum oldu kızım gelene kadar 😃
_anne_ evlatlarim6868 Nasıl oluyor sezeryan agrısını hissetmiyormusun bugün yarın doğumum olmak üzere bilen birinden öğrenmek istiyorum kusura bakmayın
evlatlarim6868 _anne_ gayet güzel acı hiç hissetmedim ben iki doktor ameliyatı yaparken sadece biraz cekistirme esnasında hissettim acı degill çekiştirildimi okdar