Bebeğim 4 ay 15 günlük meme reddi durduk yere ağlama uyumak istemesine rağmen direnme ve elini sürekli ağzına götürme ve salyası çok fazla akıyor atak dönemi olduğunu düşünüyorum bu süreçte özellikle meme emmemesi çok yorucu oluyor napmam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim