Merhabalar, bebeğim 9ay 25 günlük. Doğduğundan beri uyku konusunda sıkıntı yaşıyoruz, emerek uyuyor. Ancak artık dayanak gücüm kalmadı, ve en önemlisi bu durum bebeğime zarar veriyor. Her 10 15 dk da bir kalkıyor. Önceden yanıma yatırıp uyuturdum ancak şimdi onu da yapamıyorum hareketlendiği için. Kalkıp oturuyor. Kıvranıp duruyor uyuyamadığı için. Sürekli emzir emzir yatır gaz yapıyor ve rahatsız oluyor muhtemelen. Gündüz battaniyede sallayarak uyutuyoruz, ayakta sallanarak uyumuyor. Diğer yöntemlerle desteksiz vs uyutmaya başaramadım, emzik almıyor.
Artık gece beslenmesini kesmeye karar verdim. Belki aynı şeyleri yaşayan anneler deneyimlerini paylaşmak ister. Çok mutlu olurum. Çok yoruldum çünkü ve çok üzülüyorum bebeğim için hiç derin uykusu yok. Umarım başarabilirim.