Ebru32 Merhaba arkadaşlar bebek arabasi alalı 5 6 ay olmuştur fakat kızım yürümeye başladı ve yurumek istiyor oturmayı sevmiyor yorulunca da kicakta istiyor zorla bildiriyoruz aglaya aglaya yani o yüzden satmaya karar verdim yirtik cizik yanık yok yeni g8bi normali ebebek ve xivilde 7 8 arasi resimleri aşağıda kullandığı gun çekildiği için biraz kirli ama sığınınca tertemiz merak etmeyin herseye kefilim