5-6 güne kadar yapmaması normal. Benim bebeğimde bugün 6.gündü yaptı. Doktor mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı ver dedi, öyle rahatladı. İlk doğduğu zamanda çeyrek çay kaşığı zeytinyağı ve anne sütü karıştırıp verebilirsin demişti. Bende normalde anne sütü veriyorum. Bu arada zeytinyağını parmağına dokundurup bebeğin poposuna uyarı verebilirsin, bunu da doktor söylemişti. Uyarıcı gibi bir şey varmış orada. O da işe yaramıştı ilk zamanlar