sanabeyinalacam Napcgımı bilmiyorum ve artk oturup ağlamak istiyorum çok bunldm var mı bunun çözümü hem uyumak istemiyor hem uyuyamadığı için ağlıyor 😔
dilaratt Benimde bebeğim aynı şekilde ya 4. Ay atağı yaşıyoruz yada diş sancıları başladı diye düşünüyorum