kizkukesi Doğum yapalı on dört ay oldu sürekli terliyorim oturduğum yerden ya da bebeğimi kucağıma alırken en ufak bir sıcakta hemen terlemeye başlıyorum tüm hayat kalitemi olumsuz etkiledi hiç bir şey yapamıyorum endokrine gittim triodlerimde hiç bir sorun çıkmadı benim gibi terleyip teri geçen ya da kalan var mı ?
Mtzzeynep kizkukesi geçiyor canım süt birikmesi için oluyor diye biliyorum ben 6/7ayda tamamen olmasa da geçiyor.
kizkukesi Mtzzeynep benim on dört ay oldu dört aydır da emzirmiyorum geçmedi daha sizde de olmuşuydu eğer olduysa ne zaman gecti
Mtzzeynep kizkukesi 17ay oldu hala ara ara olur genelde gece çok oluyor. Uyanıyorum terlemiş oluyorum kalkınca da üşüyorum.
eje Ben hep sıcağım ve çok kolay terliyorum, Oğlum dört buçuk aylık oldu, emziriyorum. Sık sık evin içinde oflayıp poffluyorum. 43 yaşındayım 🤫 Umarım tiroit çıkmam.