Kizlar bebeğim sağ gogusumu emmiyor. Yani memeye gelince ağlamıyor ittirmiyor bir tepki vermiyor normal şekilde alıyor ağzına ama ağzına alıp bir iki çekip sonra öyle ağzında tutuyor bunun sebebi nedir? Sut yok desem var o taraftan hep süt akiyor gün içinde göğüs pedim doluyor yani, aksine sol gogusumden pek süt akmıyor gün içinde ama o tarafi baya uzun emiyor yutkunma sesi hep oluyor yani. Sağ gogusumdeki sorun nedir acaba? Niye ağzında tutuyor öyle?