Snm_arya siiiz sancınızı hissediyorsunuz değil mi ? Benim nst de hep böyle çıkardı, doktor derdi ki senin sancın var ama ben bişi hissetmezdim ben de 2 doz o iğneden olmuştum öyle böyle derken 38+4 de tamamen sancım başladı doğuma aldılar..içinizi ferah tutun sağlıkla gelsin inşallah 🙏