Sila_yalur Kızlar merhaba oğlum 6aylık normal suyu kaynatıp içiriyorum ne zaman kaynatmadan hazır su vermeye başladınız?
Hatice_Acer Sila_yalur 1 yaşını geçene kadar hep hazır suyu kaynatarak vermiştim. 14.ay itibariyle de direk hazır su vermeye başladım
tomvejerry Sila_yalur Doktorumuz iki yaşına kadar dedi bize musluk suyu kaynatmyorum ben kireçli oluyor çünkü hazır suyu kaynatıyorum