Merhaba anneler, kızım 14 aylık. Dün gece emzirirken bir anda kusmaya başladı. Ateşi yok, ishalide yok henüz. Diş çıkartıyordu zaten 2-3 gündür hiçbir şey yemiyor doğru düzgün. Karın röntgeni çekildi bir şey çıkmadı. Ama geceden beri kusuyor. Yayla çorbası içti uyudu uyandı komple kustu. Kan tahlili falan gerek duymadılar. Damla verdiler midesi için. Aynı durumu yaşayan oldu muu?