Eailesi4 Çocuklarınıza size hastalık döneminde doğal neler yapıyorsunuz olmadan önce özellikle neler yapıyorsunuz
esrathegulcesmom Sarımsak kürü. Hasta olacağımı hissettiğim zaman başlarım hemen. Geçene kadar devam ederim. Normal zamanda da haftada 1 gün koruma amaçlı. Çocuğa ekstra bişey yapmıyorum açıkçası. Emzirdiğim için ona da geçiyordur muhtemelen
Aydanur24 Bende sarımsak kuru yapyorum öksürük varsa udi hindi yağı iciriyirum göğsüne akgunluk sürüyorum gibi..
Aydanur24 Doğal antibiyotik demisken soğanin kaynatın suyu doğal antibiyotiktir bir de kuru ya da yaş dur birkaç yapragiyla kaynatıp suyunu icirebilirsiniz o da doğal antibiyotiktir.
Eailesi4 O1Anne yaptım bunu bu gün bir kere ama korkuyorum yan etki yapar diye daha ince hiç vermemiştim
Aydanur24 Eailesi4 1 yaş altı için sarımsaklı yoğurt veriliyor ayına göre limon ve bal yasak 1 yaş altina
O1Anne Eailesi4 bir tane sarımsak ufak doğruyorum ezebilirsinizde siz üzerine bir tatlı kaşığı limon ve üç dört damla limon sıkıyorum iyice karıştırıp 1 çay kaşığı kadar kızıma veriyorum ardından suyunuda hemen içiriyorum 😊 eğer reflünüz varsa tavsiye etmem
Eailesi4 kader03 çok küçük emziriyorsanz siz nane limon ıhlamur gibi şeyler tüketebilirsiniz bol soğan sarımsaklı çorbalar