Aisemzumram Arkadaşlar bebeğimin bezinde akıntı vardı sarımsı hafif az bişey daha ömce 1-2 ay önce bi kere daha olmuştu her gün olmuyor ama endişelendim nedir bu başına gelen var mı?
Elif2302 Aisemzumram benim bebeğimde de oldu idrar kültürü istedi doktor ama gerekli numuneyi bir türlü alamıyorum
Zuleyha__19 Aisemzumram aslına bakarsanız bu bebeğinizin sağlıklı olduğunu gösterir benim kızımda da oluyo