Fdme Ajda bilezik aldım. 500 lira katkı payı tarzı birşey çıkıyor extra ama taksitli altını kim kime verir bence 500 lira hiç birşey. Elazığ’da yasiyirum trendyoldan aldım sanstan kuyumcuda buradaymis😂sonrasinda gidip bizzat kuyumcular çarşısina adamla tanıştık bnce mantikli üç dört ayda üç bin kar ettirdi