4 buçuk ay bebeğim doğduğundan beri dışarı çıkarken yarım kundak yapıp battaniye sarıp ağzına zoraki emzik verip öyle çıkıyoruz. Emzik e alışamadı bı türlü elimle tutuyorum bir süre öyle biraz emip uyuyo sonra atıyor. Mont giydirip elleri serbest kalınca ellerini sürekli ağzına sokup sinirlenip agliyor durmuyor. Ne yapmam gerekiyor ki rahat rahat oturup etrafı izlesin?🙄