Sultanigde Deniyordum hep ilk başta icmiyordu hatta eşimde içmiyor biberondan ver falan diyordu ama hiç vermedim hep denedim zaten kısa bir süre sonra alıştı şimdi kendisi dikiyor kafaya yeni yeni normal bardaktan icirmeye başladım yadırgamadı bardaktan da güzelce içiyor, sadece gece uyandığında hala alistirma bardağından veriyorum rahat icebilsin diye