Annelerim merhabalar, bebegim 5 ay 21 gunluk iken ilk disini çıkardı yani tam 4 gün önce çıkardı, sorunum şu ki yaklaşık 10 gündür düzenli uykuları gtti, çok sakin uyumlu bir bebekti uykularını uyur gece uyanmaz vs çok düzenli idi ama 10 gündür resmen gece 3 4 kez uyanıyor gündüz uyku süreleri kısaldı şuan dis donemi olduğu için mi bu durumda düzelecek midir nasıl bir süreç beni bekliyor bütün düzeni bozuldu çok üzülüyorum ve beslenme de azaldı hiç bsey istemiyor resmen zorla veriyorum