Kızlar bebeğim 4.5 aylık bu ay demir ilacına başladık sağlık ocağının verdiğini kullanırsak içeriğinin çok da faydalı olmadığı özellikle sindirim sistemi oluşmadığı için kabızlık gibi sorunlara yol açacağı söylendi bende araştırıp bestiron damla aldım aranızda kullanan var mı acaba kaç damla olduğunu bile eczacımız söylemedi emin olamadım kullanımından birde ileride diş çıkardığında dişe değerse kararma ardından leke bırakma yapar yazıyor internette acaba böyle bir sorun yaşayan var mı _