Seymadrn94 Çok hasta olduğum için doktor antibiyotik iğne verdi. İğne olduktan 4 saat sonra emzirebileceğimi söyledi. Ne kadar güvenebilirim, biraz korkuyorum. Antibiyotik kullanan varsa yardımcı olabilir mi