TubaB Buz tutuyor musunuz yoksa sadece suyla kompres mi yapıyorsunuz? . Normalde ara ara vuruyor su tutuyorum , ama bu sefer biraz sert vurdu alnını emin olamadım buz tutmaya ?
civcivoz TubaB bir ara bitkisi vardı evde ama anlamadım çürüdü attım, sonra normal dışardan aldığım jeli suruyorum o da çok işe yarıyor her carpmada dusmede kullanıyorum asla morarmaz sismez