
Kızlar merhaba bebeğim 4 buçuk aylık bugün oyun halısında oynarken ayıcığı ağzına aldı bende yanında oturuyordum baktım ağzının ucunda böyle küçük bir parça var muhtemelen oyuncaktan geldi hemen aldım ağzına da baktım bir şey yoktu zaten yutma refleksi göstermedi öksürük falan da yok ama yutsa ne olur doktora götüreyim mi üzerine mama da yedi sıkıntı olmadı poşete benziyor