Merve1531 Kızlar kızımın biberonu ( Philips avent) +1 başlıklı almıştım yenidoğana uyumlu diye verdi eczane ama şuan kızım 2 aylık olucak artık kaç almam gerekiyor 0-6 ay mi yada 0-3 vs var mı nasıl ilerliyor bu biberon serileri
Nazendece Merve1531 bende avent aldım hiç kapitalizme uymadim maddiyata el vermedi kızım 11 aylık oldu aynı başlığı kullanıyorum ha hemen bitmiyordur ama gene 5 6 dk anca bitiriyor gayette normal bence
Nacafa Merve1531 siz söyleyince gidip baktım da yeni seriden almışsınız siz, ben eski seri olanları kullanıyorum. Benim kullandığımda sizin kullandığınızın Numaraları aynı değilmiş