Kızlar selam
Kızım 10 aylık olmak üzere bugün bi çılgınlık yapıp kulaklarını deldirdim 😍 çok ciciş olduu 🥰 Ağladı evet ama soğuk spreyi sıkınca çok ağladı korktu
Deldirmeyi düşünen varsa geç olmadan deldirsin büyüdüklerinde çok zor oluyo
Şimdi yazıcaklar birsürü bebeğimin kendi tercihine bırakıcam ben diye ama sanki herşeyi bebeklerine soruyorlar kulak deldirmeyide soracaklar 😂 ilerde istemezse çıkartsın yani basit bi olay bu kadar büyütülmemeli 🙃