4 gün önce doğum yaptım sezeryanla .bebiş hiç aşağı inmediği için zorunlu oldu biraz . Benim rahmimde varis varmış doktorum sezeryan sırasında almış .ileriki yaşamında dikkat et dedi sadece bana . İlk ayağı kalktığımda ağladım resmen . Halen ağrım var ilk günkü gibi değil ama geçecek az kaldı .