153s34 merhaba benimde doğduğu andan itibaren kızımda bulunamayna bir boy kısalığı ve zayıflık vardı. yesede kg alamıyordu en son artık o tahlil bu doktor derken büyüme hormonu eksikliği çıktı iğneue başladık hergün boyunda biraz uzama oldu daha yeni ve düşük doz olduğu içim büyüme hormonu growth hormonu ona bakıyorlar birde tiroid bizde oda düşük yok hatta hipofiz bezinin çalıştırdığı hormon hepsi emar falanda çekişmişti beyin