Sinemmmonurr Kızlar kızımın yarın bir buçuk yaş aşısı var. Koldan mı bacaktanmı yapılıyor çok yan etkisi var mı bilen yazabilir mi
Feyzosumunannesi Sinemmmonurr Bizim 2 bacaktan bide agizdan damlasi var gecen ay yapıldı 3 gün huysuzlandı sonra düzeldi şükür ateş vs olmadı
Busraselmina Sinemmmonurr iki kol ve agızdan damla var bu aşı biraz agır geçti bizde huzursuzluk ateş fazlasıyla oldu